Det är på tiden att man går till gymmet



Jag tänkte börja träna nu och det är ju verkligen på tiden för det var ju ett tag sedan jag var på gymmet nu och det är ju onödigt att köpa ett årskort på ett exklusivt gym om man inte går och tränar, de är ju inte direkt billiga de där årskorten och det brukar vara så att man tränar några månader och sedan så håller man sig borta från gymmet men det är ju inte så bra när man redan har betalat dyra pengar och det gäller ju att hålla formen och inte bli förslappad när det gäller träningen och det är därför jag har bestämt mig för att börja träna igen. Jag är framför allt ute efter att gå ner några kilon men det vore ju inte helt dumt att få lite mer muskler också.

Jag tycker om att gå på gym. Många föredrar ju andra träningsformer men jag gillar att lyfta tungavikter så det är en perfekt träningsform för mig. 

Sen gillar jag att gå ut och springa och det är ju gratis men det kan man ju inte göra när det är så kallt ute och jag tänker ju inte sätta mig på en motionscykel för det är ju verkligen tråkigt.