Jag vill börja planera semestern

Det känns som att jag vill börja planera semestern lite nu för jag behöver blicka framåt mot något roligt just nu känner jag för det känns väldigt trist just nu och det är dags att hitta på något roligt och jag behöver ett miljöbyte men det blir ju svårt nu för jag kan ju inte ta semester innan sommaren i alla fall men jag kan ju i alla fall se till så att jag har något roligt att se fram emot i sommar och därför tänkta jag planera lite inför semestern för jag tänker ha en väldigt trevligt sommar, det har jag bestämt mig för. Jag ska åka utomlands och jag vill gärna vara borta en lite längre period som till exempel en månad, alltså hela semestern och då kan man ju passa på att åka lite längre om man ändå ska vara borta så länge för i vanliga fall så vill man ju inte gärna sitta på flyget så pass länge om man bara ska vara borta en vecka. Men nu när jag ska vara borta i upp till en månad så kanske jag ska passa på att åka till USA för det har jag ju velat göra väldigt länge nu men det är så långt bort så det har liksom inte blivit av.