Jag har köpt hem en sandsäck



Jag har köpt hem en sandsäck hemma hos mig men det är ju ingen vanlig sandsäck, faktum är att det inte ens är någon sand i den utan det är en stående slagsäck som man fyller med vatten i basen och det är ju inte riktig samma känsla att slå på en stående slagsäck men det är nog den bästa lösningen med tanke på att man får ta hänsyn till sina grannar också för en sandsäck med kedjor låter ju väldigt mycket. Men jag är ändå väldigt nöjd med min sandsäck för den står stadigt. Jag var ju lite orolig för att den skulle falla eller flytta sig när man slår på den men det var inget problem för jaghar den stående i ett hörn och om man slår till den så stoppar väggen så att den inte tippar över och den flyttar sig inte ur fläcken trots att jag slår den allt vad jag har och jag slår ju väldigt hårt om jag får säga det själv. 

Det känns skönt att ha en slagsäck som man kan slå på när man känner för det och det är något som jag har saknar här hemma.